مفاهیم پایه استانداردهای مدیریت

استاندارد های سری ایزو 9000 در واقع تعیین کننده ویژگی ها یا مشخصات فنی برای محصول نیستند بلکه استاندارد هایی هستند که بر فرآیند و عملکرد کلیه فعالیت ها که بر کیفیت محصول یا خدمات نهایی تاثیر می گذارند توجه دارد و به همین روی برای هر نوع صنایع تولیدی و خدماتی کاربرد دارد .

استاندارد های سری ایزو 9000 می گوید که کیفیت محصول ، فقط از طریق کنترل و بازرسی صد در صد به صورت پیوسته قابل تامین نیست بلکه کیفیت باید در فرآیند تولید و آن هم در کلیه بخشهای یک سازمان بوجود آید و به همین سبب است که کیفیت و ارزش نهادن بر کیفیت را مسئولیت مشترک کلیه کارکنان و در تمامی بخشهای یک سازمان به همراه رضایت مشتریان تلقی می نماید .

انجمن مهندسی و مدیریت ساخت ایران (ICEMA) Iran Construction Engineering Management Association

 


مدیریت ساخت کیفیت ,محصول ,کلیه ,مدیریت ,فرآیند ,استاندارد ,بخشهای یک ,به همین ,بر کیفیت ,که کیفیت ,یک سازمانمنبع

اولین کنفرانس بین المللی بهبود تاب آوری بیمارستانها و مراکز حیاتی

چرا مدیران باید به وفادارى كاركنان خود توجه كنند

تدوین سند یکپارچه مدل سازی اطلاعات ساختمان

بررسی کیفیت فاضلاب خروجی صنایع بزرگ فلزی در اهواز

اشتغال و سرمایه گذاری

مسیربحرانی

کنفرانس های ملی مدیریت ساخت و پروژه

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سفر بی بی نیوز کالای ارزان خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک ارزان فروشگاه اینترنتی تک شاپ معرفی کالا فروشگاهی رستا دانلود 345 علم نوین روز نوین هاست ،ارائه دهنده خدمات هاستینگ و سرور